Приветствую Вас, Гость

Приморська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів

Кілійської районної ради Олеської області    

      Н А К А З

  08.01.2015                                            с. Приморське                                           

Про  виконання законодавства про звернення

громадян у школі в 2013 році

 

          Протягом 2013 року робота зі зверненнями громадян у школі  проводилася у порядку, визначеному Конституцією України, Законом України "Про звернення громадян", Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", що регламентують роботу зі зверненнями громадян, а також  виконувались накази відділу освіти з даного питання. Записи в журналі  реєстрації пропозицій, заяв, скарг громадян та у журналі обліку особистого прийому громадян робляться відповідно до Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою КМУ від 24.09.2008  № 858. та у  відповідності до  Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України  від 14 квітня 1997 р. N 348.

  За   2014 рік до школи надійшло на розгляд 75 звернення громадян ( 2013-46),   з них:  поштою – 1 (2 %), - через органи влади – 0 ( %),  - на особистому прийомі – 12 (16 %). Усі звернення розглянуто та надано вчасно відповідь. За результатами розгляду вирішено позитивно  72 (96 %), відмовлено у задоволенні – 2 (3 %), надані роз’яснення 1–  ( 1 %).Усі звернення первинного характеру.  . Повторні звернення громадян у 2014 році до школи не надходили.

 Аналіз усіх звернень за характером питань свідчить, що найчастіше громадяни звертались до школи з питань:

-          проходження педпрактики;

-          зарахування до 1 класу

-          зарахування до 10 класу

-          відрахування зі складу учнів школи

-          зарахування  і відрахування з ГПД

                Всього було подано до школи у 2014 році  74 заяв  (клопотання) ( 98%), пропозиції ( зауваження) -0 ( 0%)  та  скарг 1 (2  %).  З загальної кількості індивідуальних звернень  звернення подані особами чоловічої статі 5  (6 %) 50 ( 66%) – жіночої. За категоріями авторів звернень 1 – інвалід І групи,2 одинока мати, 3 багатодітні сім ї; за соціальним станом автори звернень -  3 пенсіонери, 3- робітники, 2 – селяни,  19 працівників бюджетної сфери, 2 - підприємці,    38 безробітних  . 

                Особистий прийом громадян у школі ведеться директором школи і  проводився за графіком, затвердженим наказом по школі № 131 від 22.08.2014 р.  Дані за зверненнями громадян узагальнюються , аналізуються та подаються до відділу освіти щороку на до 15 січня.

   З метою надання громадянам інформації про свою діяльність школа оприлюднює відомості в ЗМІ

  1. « Отдіх в пришкольном лагерне « Морячки», г-та « Дунайська зоря» № 47 від 27.06.2014 р. Г.І. Чеботарьова
  2. « Готовим детей к школе» , г-та « Наше время» № 72 від 12.09.2014 р. С.І.Мергут
  3. « Тримай мої долоні» ( районна учнівська акція) , г-та « Наше время» № 100 від 12.12.2014 р. С.І.Мергут

                На офіційному веб-сайт школи розміщується   інформація щодо роботи школи. Сайт поповнюється та оновлюється матеріалами зі школи. Цим питанням безпосередньо займається вчитель математики Антоненко І.О. Також у відділі освіти функціонує «гаряча» телефонна лінія для надання інформації про факти   насильства та жорстокого поводження з дітьми. Дзвінків від громадян  з даного питання на адрес школи не приходило.

                  Школою постійно вживаються заходи щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян. В січні місяці питання щороку слухається на зборах трудового колективу.             

                На підставі вищезазначеного

  НАКАЗУЮ:

                1. Директору школи:

                1.1. Постійно вживати заходів щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян.

                1.2.Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік проаналізувати та узагальнити до 15 січня 2015 року, а також відобразити у щорічному звіті керівника про свою діяльність. Узагальнену інформацію подати до відділу освіти.

                1.3. Не допускати порушень   Інструкції з діловодства  за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.

                1.4. Систематично розміщувати у ЗМІ інформацію про діяльність закладу.

                1.5. Забезпечити дотримання строків розгляду звернень громадян згідно з законодавством.  

                                 3. Підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2015 рік у розглянути на зборах трудового колективу у січні 2016 року.

                            5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

                Директор школи                       А.Я.Євтюхова