Охорона
життя та здоров'я дітей
Давня народна істина
твердить: «Буде здоров’я – буде хліб на столі».
Адміністрація і весь
педагогічний колектив намагаються не тільки давати знання учням, а й залучають
до здорового способу життя, фізичної культури, змістовного дозвілля. Щороку
школа створює та активно вдосконалює умови для фізичного виховання учнів.
Приморська загальноосвітня школа
І – ІІІ ступенів завжди приділяла
багато уваги до проблем дитячого здоров’я,
тому що здоров’я –
найвища цінність людського суспільства. І досвід з цього
питання у
школі вже є. Діти школи активно опановують творче життя, набувають
досвіду виживання, вивчають різні дисципліни завдяки якісному
забезпеченню у
сфері харчування, обладнання кабінетів, майданчиків.
Педагогічний колектив
виховує у підростаючого покоління
відповідальність за своє здоров’я та здоров’я
майбутніх поколінь, вчить
здоровому способу життя, добрим стосункам між членами
колективу.
В 2013-2014
навчальному році згідно ПЛАНУ роботи школи проводяться наступні заходи для створення
умов формування здорового способу життя наших вихованців.
місяць
|
ЗАХОДИ
|
вересень
|
1. Організація медобслуговування учнів 9 - 11 класи (згідно графіка)
2. Організація проведення вологого прибирання, провітрювання та
дезінфекції приміщень(м/с).
3. Огляд дітей на педикульоз та чесотку. (м/с)
4. Організація роботи санітарної комісії школи. Складання плану
санітарно – просвітницьких заходів на 2013-2014 н.р. (м/с)
5. Вступний та первинний інструктаж з ТБ на початок навчання. ЗДНВР,
завгосп, кл.кер.
6. Забезпечення проведення повторного інструктажу всіх працівників
школи.(завуч, завгосп)
7. Забезпечення наявності куточків ТБ у навчальних та службових
приміщеннях, лабораторіях. (адміністрація)
8. Складання листків здоров'я учнів по класах для класних журналів,
оформл. ж – лу медико – пед. контролю на кожен клас
9. Ознайомлення колективу школи з планом евакуації, доведення його
під розпис до відома кожного працівника школи.(завгосп)
10. Організація харчування дітей (ЗДВР, м/с)
11. Бесіди з профілактики
харчових отруєнь на кл.год., батьк. ком. –м/с
12. Створення бракеражної комісії (директор)
13. Контроль за санітарним станом теритоії школи, закріплення ділянок
за кл.
14. Складання маршр. листів «Школа-дім» (кл.кер)
15. Проведення щеплення проти туберкульозу(м/с)
|
жовтень
|
1. Огляд учнів на гельмінти (1-4 класи) - м/с
2. Щоденний контроль за прибиранням приміщень - м/с
3. Організація та проведення санації зубів учнів, зустріч з лікарем –
стоматологом - м/с
4. Випуск сан бюлетеня на тему «Догляд за зубами» - сан. комісія
5. Контроль за системою провітрювання класних кімнат –м/с
6. Інструктаж з ТБ з учнями перед осінніми канікулами. - кл.кер.
7. Контроль за станом роботи їдальні - м/с
8. Засідання санкомісії № 1
9. Контроль за проходженням персоналом харчоблоку повт. медогляду - м/с
10. Рекомендації щодо виконання д/з, організації робочого часу учня -
ЗДВР
|
листопад
|
1. Проведення лекцій і бесід
на тему профілактики СНІДу і наркоманії - м/с
2. Огляд учнів на педикульоз,
чесотку –м/с
3. МПК за фізичним вихованням (адм., кл.кер, м/с)
4. Контроль за освітленням приміщень – м/с
5. Профілактичні щеплення учнів 7 і 14 років - м/с
6. Засідання санкомісії № 2, випуск сан бюлетня на тему «Профілактика
СНІДу у підлітків»
7. Контроль за проведенням спортивних ігор на ГПД - ЗДВР
8. Впровадження елементів дихальної гімнастики – Горшкова І.С.
9. Контроль за готовністю школи до зимового періоду (завгосп, м/с)
|
грудень
|
1. Інструктаж з ТБ з учнями перед канікулами – кл.кер
2. Вивчення стану виконання Закону України „Про охорону праці в
школі” - адміністрація, профком
3. Засідання санкомісії № 4 Випуск сан бюлетеня на тему «Грип має
лікувати лікар» - м/с
4. Зустріч учнів з лікарем – педіатром
5. Презентація «Наше здоров'я в наших руках» -пр. психол.
|
січень
|
1. Стан температурного режиму школи - м/с
2. Контроль стану шкільного двору, усунення зледеніння доріжок - м/с
3. Вивчення стану роботи їдальні – м/с, адм., батьк. комітет
4. Засідання санкомісії, випуск
сан бюлетеня на тему «Очі
бережи з дитинства»
5. Написання диктантів з профілактики захворювань чи нещасних
випадків
6. Аналіз травматизму учнів у 2013 році - ЗДНВР
7. Огляд – конкурс з охорони праці –адміністрація, профком
8. Оформлення документів на юнаків призовного віку –м/с, кл.кер.
9. Огляд дітей на педикульоз та чесотку - м/с
10. Організація виставки літератури на медичну і спортивну
тематику-бібліот.
11. Перегляд документальних фільмів на валеологічну тематику – пр., псих.,
вч. біол.
|
лютий
|
1. Контроль санітарно-гігієнічного режиму в навчальних приміщеннях - м/с
2. Проведення заходів з профілактики нещасних випадків під час
навчально – виховного процесу - м/с
3. Складання плану оздоровлення дітей „Літо -2014”-ЗДВР,пед.-орг.
4. Засідання санкомісії №5, випуск сан бюлетеня на тему «Сколіоз –
хвороба набута» - м/с
5. Дидактична гра «Розмова вулиці з пішоходом» - кл.кер.
|
березень
|
1. Проведення інструктажів учнів з безпеки життєдіяльності
(напередодні канікул). Кл.кер.
2. Інструктажі з працівниками школи з БЖ під час ремонтних та
профілактичних робіт - завгосп
3. Засідання санкомісії. Випуск сан бюлетеня «Вірусний гепатит» - м/с
4. Аналіз питного режиму в школі
5. Впровадження програми «Профілактика йододефіциту» - м/с
|
квітень
|
1. Підготовка до медогляду
працівників та учнів школи - м/с
2. Профілактичні огляди учнів - м/с
3. Огляд виконання правил ТБ й санітарного режиму в навчальному
процесі - м/с
4. Внесення пропозицій щодо літнього ремонту школи - м/с
5. Засідання санкомісії. Випуск сан бюлетеня на тему «Отруєння
ядовитими грибами»
6. Продовження роботи щодо профілактики і боротьби з наркоманією та
алкоголізмом, пропаганди здорового способу життя, запобігання негативним
проявам у молодіжному середовищі
7. Організація випусків експрес-газет на валеологічну тематику
«Здоровий спосіб життя», «Від шкідливих звичок до хвороби» - кл.кер.
8. Щеплення Манту 2-8 класи
|
травень
|
1. Організація бесід з учнями, спрямована на профілактику нещасних
випадків під час канікул-м/с
2. Організація роботи літнього оздоровчого табору-ЗДВР,м/с
3. Інструктаж з учнями й працівниками школи про безпеку праці під час
ремонтних робіт - завгосп
4. Контроль за виконанням
дератизації та питного режиму-м/с 5. Профілактичні огляди м/с 6. Медогляд працівників школи -м/с 7. Засідання санкомісії, випуск сан бюлетеня «Сонце, повітря вода
–наші найкращі друзі» 8.
Підготовка приміщень до ДПА (згідно графіка) 9. Проба Манту 9 – 11 класи - м/с
10. Аналіз нещасних вип. за 9 місяців навч. року
|
червень
|
1. Складання плану проведення ремонтних робіт
2. Робота шкільного оздоровчого табору для учнів
3. Щоденне інструктування учнів з ТБ під час виконання ремонтних
робіт і прибирання школи та шкільного двору
|
серпень
|
1. Підготовка навчальних приміщень та кабінетів до навчального року
(працівники школи)
2. Складання актів – дозволів на роботу кабінетів (медсестра)
3. Проведення інструктажу з ТБ з працівниками школи (завгосп, ЗНВР,
ЗВР)
4. Складання заключного акту медогляду працівників до 19.08. - м/с 5. Проведення профілактичного огляду спортивного, технічного,
електричного та протипожежного обладнання (завгосп)
6. Розробка та затвердження режиму робочого дня, шкільного тижня та
структури навчального року - директор
7. Підготовка проекту акта
здачі школи до нового навчального року (адміністрація)
8. Маркування шкільних парт в початкових класах - м/с
9. Виготовлення ростомірів в кожен клас поч. школи - м/с
10. Аналіз стану здоров я учнів у минулому навч. році - м/с
11. Складання заходів щодо попер. дит. травматизму - ЗДВР
|
|