03:39 Концепція проекту |
Концепція «Приморська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – це
духовний, соціокультурний, здоров`язберігаючий центр села" Актуальність діяльності: Конституція України
визнає життя і здоров'я людини найвищими соціальними цінностями. Відповідно
до Основного Закону, держава несе відповідальність перед людиною за свою
діяльність і зобов'язана ефективно вирішувати завдання виховання здорового
покоління, від чого значною мірою залежить соціально-економічний розвиток суспільства і країни в цілому. ПРОВІДНА ІДЕЯ: Провідною ідеєю Школи сприяння здоров'ю в нашому навчальному закладі ми визначили розбудову моделі сучасної сільської школи – Школи здоров'я, яка забезпечить: · Духовний, гармонійний розвиток особистості; · Суттєве покращення здоров я дітей, їх фізичного розвитку; · Залучення установ та закладів села до реалізації програми Школи сприяння здоров'ю. МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ · Створення здорового освітнього середовища для життєвого самовираження, самореалізації особистості учня; · Формування мотивації на здоровий спосіб життя ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ • Визначення пріоритетним напрямком діяльності школи здоров'язберігаючу компетентність; • Створення комфортних умов перебування дитини в школі; • Формування суспільної думки щодо пріоритету захисту здоров я( фізичного, психічного, соціального, духовного) дитини; • Здійснення профілактики соціального неблагополуччя дитини та надання їй допомоги; • Забезпечення повноцінного медичного обслуговування; • Формування механізмів адаптації до оточуючого середовища; • Співпраця колективу школи з батьками, громадськістю направлена на збереження і зміцнення здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу; • Впровадження цілісної системи соціальної підтримки здорового способу життя ПРИНЦИПИ РОБОТИ Діяльність школи базується на таких принципах: · Принцип інформаційності – забезпечення інформаційного простору для вивчення передових здоров'язберігаючих концепцій; · Принцип доступності – організація змістовного дозвілля, яке спрямоване на формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я; · Принцип партнерства – координація зусиль державних та громадських організацій, соціокультурних систем щодо вирішення питань стосовно здоров'я дітей; · Принцип послідовності- послідовність у діях педагогів, психолога, соціального педагога, батьків, громадськості. · Принцип безперервності – безперервності фізичного виховання і формування особистості на всіх етапах життєдіяльності, єдність фізичного, духовного та психологічного розвитку. · Принцип диференційованого підходу до організації заходів з впровадження здоровозберігаючих технологій.
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ШКОЛИ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я • Створення сприятливого освітньо – виховного, здоров’язберігаючого середовища. • Позитивна динаміка показників здоров’я учасників навчально – виховного процесу. • Зміцнення партнерських зв’язків з громадськими інституціями села. • Осмислення цінності життя та культури здоров’я. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ • Готовність випускників школи дотримуватись здорового способу життя у фізичній, соціальній, психічній і духовній сферах; • Підвищення рівня науково-методичного, інформаційного забезпечення педагогічних працівників, які впроваджують в практику роботи здоровозберігаючі педагогічні технології; • Підвищення рівня професійної компетентності педагогів у визначенні технологій навчання і виховання учнів; • Консолідація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, школи, батьків зі збереження й зміцнення здоров’я всіх учасників навчально-виховного процесу. ПРОГНОЗОВАНА МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ: • Фізично, духовно і психічно здорова особистість. • Особистість адаптована до виживання в соціумі. • Усвідомлення необхідності дотримання здорового способу життя. • Правильна організація діяльності протягом дня. • Бажання до регулярних занять фізичними вправами. • Самоконтроль, саморозвиток, самовдосконалення. МОДЕЛЬ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ • Стійкі переконання щодо дотримання здорового способу життя. • Бажання до самопізнання, саморозвитку , самовдосконалення. • Особистість з чіткою професійною орієнтацією. • Особистість, яка вміє добирати і свідомо застосовувати інформаційно – комунікаційні технології . • Духовно збагачена, соціально орієнтована, конкурентоспроможна особистість. Сьогодні село є своєрідним осередком духовності, культури, освіти. Завдання сучасної школи не тільки навчити дітей, але й зберегти здоров'я учнів, привчити їх до здорового способу життя. Кожна школа має своє обличчя і вона неповторна. Унікальність нашої моделі в тому, що школа в селі є центром духовного, соціокультурного, здоров’язберігаючого потенціалу. Наше завдання — наповнити життя дитини змістом і смислом, зберегти здоров'я. Ми розуміємо, що всі науки не вивчиш, але здоров'я своїх дітей (учнів) ми повинні зберегти не погіршивши, зробити дитину здоровою та щасливою. Здоров'я – найбільша цінність для нації, бо саме в цьому запорука її майбутнього. Головним результатом діяльності нашого Центру стане наявність позитивних змін у стані здоров'я дітей і підлітків, у їхній здатності до виживання в умовах свого оточення й до підтримки в соціумі. Активний зв'язок школи з батьками, іншими навчальними закладами та суспільними установами села і району загалом надають широкі можливості для реалізації поставлених цілей навчання та виховання учнів.
Реалізація головних завдань здоров язберігаючого компоненту розвитку дитини здійснюється за такими напрямками: · уроки фізкультури; · динамічні паузи; · спортивні секції; · фізкультхвилинки; · класні години з охорони життя; · уроки "Основи здоров’я ”; · екскурсії по рідному краю; · відпочинок на природі; · вивчення екологічної ситуації; · медичне обслуговування; · харчування; · оздоровлення.
Висновок Отже, виховання свідомого ставлення до власного здоров'я та здоров'я кожної людини як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок, засад здорового способу життя, зміцнення фізичного та психічного здоров'я дитини є пріоритетним завданням нашого навчального закладу. Створюючи на базі школи духовний, соціокультурний, здоров’язберігаючий центр села ми передбачаємо широку просвітницьку роботу серед населення, співпрацю з працівниками медичної служби, батьківською громадськістю, місцевим органом самоврядування, громадськими організаціями Саме концепція створення «СУЧАСНОЇ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ – ШКОЛИ ЗДОРОВ'Я» - ДУХОВНОГО, СОЦІОКУЛЬТУРНОГО, ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ЦЕНТРУ СЕЛА дозволить отримати те ціннісне, організаційне, мотиваційне єднання , яке є серцевиною колективу однодумців. І в цей педагогічний колектив однодумців Приморської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів ми задіємо батьків, громадськість і всіх жителів села, а найголовніше - учнів і молодь села. |
|
Всего комментариев: 0 | |