Приветствую Вас, Гость
Главная » 2014 » Февраль » 8 » Концепція проекту
03:39
Концепція проекту

Концепція

«Приморська загальноосвітня школа

І – ІІІ ступенів – це духовний, соціокультурний, здоров`язберігаючий центр села"

 


Актуальність діяльності:

Конституція України визнає життя і здоров'я людини найвищими соціальними цінностями. Відповідно до Основного Закону, держава несе відповідальність перед людиною за свою діяльність і зобов'язана ефективно вирішувати завдання виховання здорового покоління, від чого значною мірою залежить соціально-економічний розвиток суспільства і країни в цілому.
Освіта та здоров'я також є взаємодоповнюючими компонентами успішного повсякденного буття дітей та молоді. В нашій школі, як і в багатьох школах існує традиційна система освіти, яка більшою мірою орієнтована на здобуття знань та інформації, а формування життєвих умінь і навичок недостатнє, рівень підготовки дітей до самостійного життя не відповідає сучасним вимогам. Підліткам потрібні не лише знання, а й життєві навички, що допомагають робити життєвий вибір, досягати цілі, коригувати поведінку, оцінювати ризики, зберігати і покращувати здоров'я та якість життя. Тому педагогічний колектив  нашої школи розпочав роботу над довготривалим здоров язберігаючим проектом, в якому сільська школа стане  «Сучасною сільською школою – Школою здоров`я» - духовним, соціокультурним, здоров'язберігаючим центром села» 

 

ПРОВІДНА ІДЕЯ:

  Провідною ідеєю  Школи сприяння здоров'ю в нашому навчальному закладі ми визначили розбудову  моделі сучасної сільської школи – Школи здоров'я, яка забезпечить:

·       Духовний, гармонійний розвиток особистості;

·       Суттєве покращення здоров я дітей, їх фізичного розвитку;

·       Залучення установ та закладів села до реалізації програми Школи сприяння здоров'ю. 

   МЕТА ДІЯЛЬНОСТІ

·       Створення здорового освітнього середовища для життєвого самовираження, самореалізації особистості учня;

·       Формування мотивації на здоровий спосіб життя

ГОЛОВНІ ЗАВДАННЯ

         Визначення пріоритетним напрямком діяльності школи здоров'язберігаючу компетентність;

         Створення комфортних умов перебування дитини в школі;

         Формування суспільної думки щодо пріоритету захисту здоров я( фізичного, психічного, соціального, духовного) дитини;

         Здійснення профілактики соціального неблагополуччя дитини та надання їй допомоги;

         Забезпечення повноцінного медичного обслуговування;

         Формування механізмів адаптації до оточуючого середовища;

          Співпраця колективу школи з батьками, громадськістю направлена на збереження і зміцнення здоров'я всіх учасників навчально-виховного процесу;

         Впровадження цілісної системи соціальної підтримки здорового способу життя

ПРИНЦИПИ РОБОТИ

Діяльність школи базується на таких принципах:

·       Принцип інформаційності – забезпечення інформаційного простору для вивчення передових здоров'язберігаючих концепцій;

·       Принцип доступності – організація змістовного дозвілля, яке спрямоване на формування фізичного, психічного, соціального та духовного здоров'я;

·       Принцип партнерства – координація зусиль державних та громадських організацій, соціокультурних систем щодо вирішення питань стосовно здоров'я дітей;

·       Принцип послідовності- послідовність у діях педагогів, психолога, соціального педагога, батьків, громадськості.     

·       Принцип безперервності – безперервності фізичного виховання і формування особистості на всіх етапах життєдіяльності, єдність фізичного, духовного та психологічного розвитку.

·       Принцип диференційованого підходу до організації заходів з впровадження здоровозберігаючих технологій.


РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ШКОЛИ

КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я

           Створення сприятливого освітньо – виховного, здоров’язберігаючого середовища.

         Позитивна динаміка показників здоров’я учасників навчально – виховного процесу.

         Зміцнення партнерських зв’язків з громадськими інституціями села.

         Осмислення цінності життя та культури здоров’я.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

         Готовність випускників школи дотримуватись здорового способу життя у фізичній, соціальній, психічній і духовній сферах;

         Підвищення рівня науково-методичного, інформаційного забезпечення педагогічних працівників, які впроваджують в практику роботи здоровозберігаючі педагогічні технології;

         Підвищення рівня професійної компетентності педагогів у визначенні технологій навчання і виховання учнів;

         Консолідація зусиль місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, школи, батьків зі збереження й зміцнення здоров’я  всіх учасників навчально-виховного процесу.

 

ПРОГНОЗОВАНА МОДЕЛЬ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ:

         Фізично, духовно і психічно здорова особистість.

         Особистість адаптована до виживання в соціумі.

         Усвідомлення необхідності дотримання здорового способу життя.

         Правильна організація діяльності протягом дня.

         Бажання до регулярних занять фізичними вправами.

         Самоконтроль, саморозвиток, самовдосконалення.

МОДЕЛЬ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНЯ

         Стійкі переконання щодо дотримання здорового способу життя.

         Бажання до самопізнання, саморозвитку , самовдосконалення.

         Особистість з чіткою професійною орієнтацією.

         Особистість, яка вміє добирати і свідомо застосовувати інформаційно – комунікаційні технології .

         Духовно збагачена, соціально орієнтована, конкурентоспроможна особистість.

Сьогод­ні село є своєрідним осередком духовності, культури, освіти. Завдання сучасної школи не тільки навчити дітей, але й зберегти здоров'я учнів, привчити їх до здорового способу життя. Кожна школа має своє обличчя і вона неповторна.  Унікальність нашої моделі в тому, що школа в селі є центром духовного, соціокультурного, здоров’язберігаючого  потенціалу. Наше завдання — на­повнити життя дитини змістом і смислом, зберегти здоров'я. Ми розуміємо, що всі науки не ви­вчиш, але здоров'я своїх дітей (уч­нів) ми повинні зберегти не погір­шивши, зробити дитину здоровою та щасливою. Здоров'я – найбільша цінність для нації, бо саме в цьому запорука її майбутнього. Головним результатом діяльності нашого Центру стане наявність позитивних змін у стані здоров'я дітей і підлітків, у їхній здатності до виживання в умовах свого оточення й до підтримки в  соціумі. Активний зв'язок школи з батьками, іншими навчальними закладами та суспільними установами села і району загалом надають  широкі можливості для реалізації поставлених цілей навчання та виховання учнів.




Реалізація головних завдань здоров язберігаючого компоненту розвитку дитини здійснюється за такими напрямками:

·              уроки фізкультури;
·              динамічні паузи;
·              спортивні секції;
·              фізкультхвилинки;
·              класні години з охорони життя;
·              уроки "Основи здоров’я ”;
·              екскурсії по рідному краю;
·              відпочинок на природі;     
·              вивчення екологічної ситуації;
·              медичне обслуговування; 
·              харчування;
·              оздоровлення.

   

Висновок

Отже, виховання свідомого ставлення до власного здоров'я та здоров'я кожної людини як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок, засад здорового способу життя, зміцнення фізичного та психічного здоров'я дитини є пріоритетним завданням нашого навчального закладу. Створюючи на базі школи духовний, соціокультурний, здоров’язберігаючий центр села ми передбачаємо широку просвітницьку роботу серед населення, співпрацю з працівниками медичної служби, батьківською громадськістю, місцевим органом самоврядування, громадськими організаціями

Саме концепція створення «СУЧАСНОЇ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ – ШКОЛИ ЗДОРОВ'Я» - ДУХОВНОГО,  СОЦІОКУЛЬТУРНОГО, ЗДОРОВ'ЯЗБЕРІГАЮЧОГО ЦЕНТРУ СЕЛА  дозволить отримати те ціннісне, організаційне, мотиваційне єднання , яке є серцевиною колективу однодумців. І в цей педагогічний колектив однодумців Приморської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів ми задіємо  батьків, громадськість і всіх жителів села, а найголовніше - учнів і молодь села.


Просмотров: 697 | Добавил: dasha | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]