Приветствую Вас, Гость

«СУЧАСНА СІЛЬСЬКА ШКОЛА –

ШКОЛА ЗДОРОВ’Я» -

ДУХОВНИЙ, СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ,

ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИЙ ЦЕНТР СЕЛА

"Без здоров'я і мудрість незавидна,

  і  мистецтво бліде,  і сила в'яне,

і багатство без користі, і слово безсиле"    

Герофил  (бл. 300 р. до н.е.),   старогрецький  лікар,
один з основоположників  медичної школи Александрії

Основним напрямком діяльності Приморської загальноосвітньої школи визначено здоров'язберігаючу компетентність. Здоров'я дитини нами розглядається як філософська, медико-біологічна, екологічна, соціальна, культурологічна,  психолого-педагогічна категорія.

Не знаючи і не розуміючи філософію здоров'я, людина ніколи не зможе вести здоровий спосіб життя. Здоров'я – це не лише відсутність фізичних хвороб, а й щастя розуму й душі. Особистість вважається здоровою, коли душа, розум і почуття знаходяться в стані повного щастя.

Отже, виховання свідомого ставлення до власного здоров'я та здоров'я кожної людини як найвищої соціальної цінності, формування гігієнічних навичок, засад здорового способу життя, зміцнення фізичного та психічного здоров'я дитини є пріоритетним завданням нашого навчального закладу. Створюючи на базі школи духовний, соціокультурний, здоров’язберігаючий центр села ми передбачаємо широку просвітницьку роботу серед населення, співпрацю з працівниками медичної служби, батьківською громадськістю, місцевим органом самоврядування, громадськими організаціями.


Даючи знання, зберігай здоров’я

ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ НАШОЇ  ШКОЛИ

ДИТИНА В ШКОЛІ МАЄ НАВЧАТИСЯ НЕ ТІЛЬКИ ПИСАТИ, ЧИТАТИ, РАХУВАТИ, А Й:

*    Вчитися берегти своє здоров’я;

*    Вести здоровий спосіб життя;

*    Активно займатися фізичною культурою;

*    Дотримуватися гігієнічних норм;

*    раціонально харчуватися;

*    Загартовуватися;

*    Уміти керувати своїми почуттями, настроєм, жити в ладу з довкіллям;

Усвідомлювати переваги підтримки свого організму в нормальному стані та страшних наслідків шкідливих звичок.

АЛГОРИТМ РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

*     1. Актуальність, необхідність, значущість обраного напряму.

*     2. Мета і завдання проекту.

*     3. Визначення етапів реалізації проекту.

*     4. Механізм реалізації проекту.

*     5. Обов’язки та відповідальність учасників реалізації проекту:

*                   а) хто відповідає за проект?

*                   б) хто і за що відповідає всередині проекту?

*                   в) хто допомагає в реалізації проекту?

*     6. Очікувані результати: які конкретні результати очікує одержати на кожному етапі і  після завершення проекту?


Мета діяльності:

*       - втілення ідеї здорового способу життя, починаючи з дошкільного, шкільного віку;

*      - виховання молодих громадян незалежної України здоровими, життєрадісними, всебічно розвиненими духовно багатими людьми.


ЕТАПИ РОБОТИ НАД ПРОЕКТОМ

*    І етап – діагностичний.

 Проведення моніторингового відстеження стану здоров’я школярів, класифікація видів захворювання, внесення даних в особистий паспорт здоров’я кожного учня.

*    ІІ етап – аналітичний.

Проведення анкетування учнів і батьків.

*    ІІІ етап – прогностичний.

 Визначення основних напрямків роботи по 5 складових здоров’я людини: фізичне, інтелектуальне, духовне, соціальне та емоційне. Прогнозування результатів.

*    ІV етап – корекційний.

 Аналіз діяльності. Виявлення та усунення недоліків, допущених під час роботи.

*    V етап – підсумковий.

Узагальнення досвіду роботи з питань формування здорового способу життя, друкування публікацій про досвід роботи, випуск рекламної і просвітницької продукції.

Тільки за умови здорової співпраці на рівні «вчителі – учні – батьки» можливий розвиток всіх аспектів здоров’я особистості, яка матиме бажання до навчання та самореалізації та володітиме життєво необхідними  знаннями й навичками.


Приморська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів завжди приділяла багато уваги до проблем дитячого здоров’я, тому що здоров’я – найвища цінність людського суспільства. І досвід з цього питання у школі вже є. Діти школи активно опановують творче життя, набувають досвіду виживання, вивчають різні дисципліни завдяки якісному забезпеченню у сфері харчування, обладнання кабінетів, майданчиків.

Педколектив виховує у підростаючого покоління відповідальність за своє здоров’я та здоров’я майбутніх поколінь, вчить здоровому способу життя, добрим стосункам між членами колективу.

Адміністрація школи вміло використовує професійний,  фаховий потенціал, інші ресурси суспільства в галузі охорони здоров’я та її просвітництва серед дітей, батьків, жителів села.

Пріоритетним у вихованні підростаючого покоління є розвиток особистості, яка на перше місце ставить фізичне та духовне здоров’я.


Душа дитини – жовтий соняшник,

До сонця тягнеться щомить,

Та на душі тоді лиш сонячно,

Коли нічого не болить,

Коли дитина загартована,

Здорова й сильна, не сумна,

Тоді наука їй – як золото,

А світ - як казка чарівна.

Плекаймо, вчителі, той соняшник,

Нехай здоровим  він   зроста,

Обличчям тягнеться до сонечка,

Корінням – вглиб землі  вроста.



Детальніше опис діяльності школи як духовного, соціокультурного, здоров’язберігаючого центру села можна прочитати в відповідних статтях у розділі "Виховна робота".