Приветствую Вас, Гость
Главная » Доска объявлений » Доповіді, статті » М/о вчителів гуманітарного циклу

методичні рекомендації
[ Скачать с сервера (169.0 Kb) ] 19.04.2014, 00:17

Деякі методичні рекомендації

вчителям української мови та літератури щодо формування

креативного мислення на уроках

                                                                                                                                                                                      вчитель української  мови та літератури
Євтюхова Алла Ярославівна


1. Для формування креативного мислення учнів роботу  на уроках будуйте в такій послідовності: ЦІКАВО – ЗНАЮ – ВМІЮ                                                                                                         

2. В кожній дитині  „дрімає” якийсь талант, і саме творчий підхід до  до проведення уроку допоможе розкрити його  на користь самій дитині та іншим. 

3. Звертайте  увагу  на створення потрібної атмосфери. На уроках         недопустимий педагогічний натиск, підвищений голос педагога,  використання явних і прихованих загроз.

4. Спонукаючи дитину до творчості, використовуйте  так звані «емоційні погладжування», до яких відносяться звернення до дитини тільки на ім'я, збереження педагогом рівної, доброзичливої інтонації, заспокійливі або підбадьорюючі дотики до дитини.

5. Намагайтеся зробити навчання не простішим, а зрозумілішим. Дитині має бути зрозумілою мета і завдання уроку, тоді вона зможе з інтересом виконувати дуже багато нецікавої, але потрібної роботи.                                                     

6. Застосовуйте в навчальному процесі творчі ігри і вправи, бо емоційне забарвлення останніх сприяє глибокому й міцному засвоєнню матеріалу, розвитку особистості кожного школяра. Навіть звичайні буденні вправи можна перетворити на такі, що спонукають до творчого мислення.

7. Запитаєте: «Де брати навчальний час, який можна використати для ігор і творчості?»

  Відповідаю: «Відмовтесь від деяких застарілих компонентів уроку, наприклад, тривалих нудних опитувань, навчальних розмов, то гра не лише органічно впишеться в структуру уроку, а й дасть змогу різко зекономити навчальний час.»     

8. Навчіться створювати «ситуацію успіху» на уроці. «Радість класу» - це емоційний відгук навколишніх на успіхи учня класу, констатація будь – якого, навіть незначного позитивного результату діяльності, навіювання у дитини віри в себе.

9. Використовуйте в роботі зі слабкими учнями метод «Авансування», тобто  в індивідуальній роботі виконайте з учнем завдання, пояснюючи йому складні місця, а потім у класі дайте подібне завдання, що самостійно виконається учнем, і він відчуває успіх.

10. Розвивайте в учнів креативну компетентність – здатність до розв’язання будь – якого навчального завдання творчо.

11.Кожен урок будуйте так, щоб в учнів постійно був стійкий інтерес до вашого предмету та процесу навчання, бажання творити і пізнавати. Саме креативне навчання цьому й сприяє.


Добавил: Tatyana_Vladimirovna | | Теги: Євтюхова А.Я., українська мова та література
Просмотров: 373 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]