Приветствую Вас, Гость
Главная » Доска объявлений » Науково-методична проблема » Науково-методична робота школи

Компетентнісно-орієнтоване навчання
[ Скачать с сервера (27.5 Kb) ] 13.02.2014, 02:34

Науково – методична проблема

Приморської загальноосвітньої

школи І – ІІІ ступенів

на 2010 – 2015 р.р.


Компетентнісно орієнтоване навчання –

шлях до всебічного розвитку

особистості учня


Етапи роботи :

І – й етап 2010 – 2011 н.р. (підготовчий)

1. Робота шкільних м/о: створення творчих груп з числа найбільш компетентних з даної проблеми вчителів.

Задача творчої групи - глибоке оволодіння теорією формування компетентної особитості, виявлення зразків ППД.

2. Вивчення літератури з проблеми (індивідуальна робота).

3. Анкетування вчителів школи.

Мета анкетування - визначити рівень методичної кваліфікації вчителів з проблеми формування компетентної особистості, систематизувати побажання педагогів, підготуватись до складання плану заходів по реалізації проблеми.

4. Підготовка і проведення педагогічної ради школи «Шляхи формування компетентностей учнів».

На засіданні педагогічної ради необхідно обговорити розроблений план реалізації проблеми, визначити основні напрямки роботи педколективу з питання формування компетентної особистості.

5. Обговорення загальношкільної науково – методичної проблеми на профспілкових зборах.

6. Теоретичний семінар «Розвиток життєтворчих компетенцій учнів».

7. Оформлення довідково-інформаційного, методичного куточку.



ІІ – й етап 2011 – 2014 н.р.(основний)

1. Вдосконалення всіх форм внутрішкільної методичної роботи, широке використання їх з метою підвищення теоретичного і методичого рівнів вчителів:

1.1.Проведення інструктивно-методичних нарад.

1.2 Організація постійно діючого психолого-педагогічного семінару

«Психолого-педагогічні основи формування компетентної

особитості» ( 3 роки).

1.3 Підготовка і проведення конференцій по інформаційно-довідкових матеріалах, які висвітлюють проблему й оформлення тематичної папки для шкільного методкабінету.

1.4. Проведення дискусій, диспутів «Підготовка компетентного випускника. Який він?»

1.5. Активізація роботи м/о з питань формування компетентної особитості:

- огляд літератури

- обмін досвідом роботи

- моделювання уроків

- взаємовідвідування уроків, тощо.

1.6. Організація наставництва, консультації для молодих вчителів.

1.7. Вдосконалення самоосвіти вчителів, орієнтація на самостійне вивчення теорії і практики (ВШК повинен передбачати проведення співбесід з учителями про степінь засвоєння ними змісту нових програм , вимог пояснювальних записок, інструктивно-методичних листів, вивчення ППД).

1.8.Створення навчально – методичного комплексу в школі як одна із найважливіших умов розв`язування проблеми:

- складання й використання схем;

- розробка й впровадження єдиного внутрішкільного контролю;

- вдосконалення методики проведення уроків, практичних і лабораторних робіт;

- обладнання і модернізація навчальних кабінетів;

- оформлення динамічних стендів;

- створення поурочних папок;

- створення відео і фонотеки кращих уроків.



ІІІ –й етап 2014 – 2015 р.р. (заключний)
1.Вивчення, узагальнення, розповсюдження та впровадження у практику роботи вчителів ППД з питань формування компетентної особитості:

1.1. Відкриті уроки вчителів.

1.2. Зустрічі «За круглим столом».

1.3. Підготовка статей в газету.

1.4. Виставки-звіт шкільних м/о, присвячених данній проблемі.

1.5. Презентація проектів вчителів.

Статтю "Як зробити урок цікавим" можна завантажити з сервера.

Добавил: dasha | | Теги: методична, компетентність
Просмотров: 297 | Рейтинг: 4.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]