Главная » Доска объявлений » Науково-методична проблема » Науково-методична робота школи |
Компетентнісно-орієнтоване навчання
[ Скачать с сервера (27.5 Kb) ] | 13.02.2014, 02:34 |
Науково – методична проблемаПриморської загальноосвітньоїшколи І – ІІІ ступенівна 2010 – 2015 р.р.Компетентнісно орієнтоване навчання –шлях до всебічного розвиткуособистості учняЕтапи роботи : І – й етап 2010 – 2011 н.р. (підготовчий) 1. Робота шкільних м/о: створення творчих груп з числа найбільш компетентних з даної проблеми вчителів. Задача творчої групи - глибоке оволодіння теорією формування компетентної особитості, виявлення зразків ППД. 2. Вивчення літератури з проблеми (індивідуальна робота). 3. Анкетування вчителів школи. Мета анкетування - визначити рівень методичної кваліфікації вчителів з проблеми формування компетентної особистості, систематизувати побажання педагогів, підготуватись до складання плану заходів по реалізації проблеми. 4. Підготовка і проведення педагогічної ради школи «Шляхи формування компетентностей учнів». На засіданні педагогічної ради необхідно обговорити розроблений план реалізації проблеми, визначити основні напрямки роботи педколективу з питання формування компетентної особистості. 5. Обговорення загальношкільної науково – методичної проблеми на профспілкових зборах. 6. Теоретичний семінар «Розвиток життєтворчих компетенцій учнів». 7. Оформлення довідково-інформаційного, методичного куточку. ІІ – й етап 2011 – 2014 н.р.(основний) 1. Вдосконалення всіх форм внутрішкільної методичної роботи, широке використання їх з метою підвищення теоретичного і методичого рівнів вчителів: 1.1.Проведення інструктивно-методичних нарад. 1.2 Організація постійно діючого психолого-педагогічного семінару «Психолого-педагогічні основи формування компетентної особитості» ( 3 роки). 1.3 Підготовка і проведення конференцій по інформаційно-довідкових матеріалах, які висвітлюють проблему й оформлення тематичної папки для шкільного методкабінету. 1.4. Проведення дискусій, диспутів «Підготовка компетентного випускника. Який він?» 1.5. Активізація роботи м/о з питань формування компетентної особитості: - огляд літератури - обмін досвідом роботи - моделювання уроків - взаємовідвідування уроків, тощо. 1.6. Організація наставництва, консультації для молодих вчителів. 1.7. Вдосконалення самоосвіти вчителів, орієнтація на самостійне вивчення теорії і практики (ВШК повинен передбачати проведення співбесід з учителями про степінь засвоєння ними змісту нових програм , вимог пояснювальних записок, інструктивно-методичних листів, вивчення ППД). 1.8.Створення навчально – методичного комплексу в школі як одна із найважливіших умов розв`язування проблеми: - складання й використання схем; - розробка й впровадження єдиного внутрішкільного контролю; - вдосконалення методики проведення уроків, практичних і лабораторних робіт; - обладнання і модернізація навчальних кабінетів; - оформлення динамічних стендів; - створення поурочних папок; - створення відео і фонотеки кращих уроків. ІІІ –й етап 2014 – 2015 р.р. (заключний) 1.Вивчення, узагальнення, розповсюдження та впровадження у практику роботи вчителів ППД з питань формування компетентної особитості: 1.1. Відкриті уроки вчителів. 1.2. Зустрічі «За круглим столом». 1.3. Підготовка статей в газету. 1.4. Виставки-звіт шкільних м/о, присвячених данній проблемі. 1.5. Презентація проектів вчителів.
Статтю "Як зробити урок цікавим" можна завантажити з сервера. | |
Просмотров: 319 | |
Всего комментариев: 0 | |