Приветствую Вас, Гость
Главная » Доска объявлений » Науково-методична проблема » Науково-методична робота школи

Педрада
[ Скачать с сервера (918.0 Kb) ] 20.02.2015, 09:55

Майбутнє – в руках шкільного вчителя

                                                                                          Віктор Гюго

1.                    Вступне слово директора

Головна ідея сучасної школи – навчання протягом усього життя. Не лише нашого учня, а й вчителя. Тому сьогодні актуальною є теза Я.А.Каменського: «Школу можна вдосконалювати, тільки вдосконалюючи кваліфікацію учителя».

Завдання педради: підвищити фаховий рівень педагогів зі складання поурочних планів і їх реалізацію на уроках.

Швидко плинуть часи, одна реформа змінює іншу, ми говоримо « Діти, школа стали не таким, як раніше…» Батьки кажуть « От раніше були вчителі. Сиділи з нами до вечора…»  І все це правильно, бо змінюється час, змінюємося ми, змінюються вимоги до нас , але основною формою навчання залишається урок . Це найважливіша форма навчально – виховного впливу на учнів. За моїм глибоким переконанням, дійсно, воно так є. Я за урок , добре продуманий і за формою, і за змістом, за урок, на якому учні – активні учасники навчально – виховного процесу, на якому присутня наука. Я за творчість, а не за її відсутність на уроці.

І блок    ПІДГОТОВКА ДО УРОКУ – КРОК ДО УСПІХУ

2.                    Виступ на тему «Особливості уроку як основної форми навчання»

3.                    Виступ ЗДНВР М`якішевої Г.Н. на тему «Особливості комбінованого уроку» ( презентація) Аналіз самоаналізів уроку вчителів (слайди) . Законодавча база щодо поурочних планів.

ІІ блок  ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УРОКУ

1.Директор. Запровадження дванадцятибальної системи оцінювання мало за мету забезпечити об єктивне визначення рівня навчальних досягнень учнів . Але ми спостерігаємо, що цьому етапу року вчителі не завжди приділяють особливу увагу, що в деякій мірі призводить за заниження чи підвищення рівня навчальної діяльності учня. В зв язу з цим ЗДНВР було дано завдання при перевірці класних журналів вивчити питання об єктивності оцінювання учнів (завуч зачитує аналітичну довідку)

- Психологом школи було проведено анкету з учнями що труднощів, з якими стикаються учні у процесі навчальної діяльності

2. Виступ психолога з результатами анкети.

3. Робота вчителів в групах .Виконати завдання на співставлення щодо типових труднощів, з якими зустрічаються учні під час навчання і можливими психологічними проблемами цих труднощів.

4. Виступ психолога щодо психологічного аналізу уроку

5. Виступ ЗДНВР Слайд  Рекомендації щодо створення ситуацій успіху учнів під час оцінювання на основі індивідуального чи диференційованого підходів.

 

ІІІ блок  ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Презентація

Слайд 1 – значення домашнього завдання

Слайд 2 - функції домашнього завдання

Слайд 3 - обсяг домашнього завдання

Слайд 4 - рекомендації щодо домашнього завдання.

2. Інсценізація розмови двох мам.

1 . Робота вчителів в групах. Розв яжіть проблему. Дайте пораду батькам

Підведення підсумків педради, вироблення рішення

Отже, сьогоднішня наша педрада дала практичні навики щодо місця творчості вчителя в структурі уроку, зокрема в плануванні і виконанні кожного його етапу. В наших руках найцінніше багатство людства – діти, і ми несемо велику відповідальність за їхній розвиток в стінах школи.

 На підставі проведеної роботи рекомендую таке рішення педради:

1.                  Вчителям – предметникам:

1.1.          Дотримуватися загальноприйнятої структури уроку з чітким відведенням часу на проведення кожного етапу уроку.

1.2.          Поурочні плани розробляти на основі календарних планів, структура і форма яких визначається учителем самостійно.

1.3.          Вчителям І та вищої кваліфікаційної категорії дозволити використання друкованих форматів поурочних планів ( з грифом МОНУ чи без нього) з нотатками , за потреби, до нього.

1.4.          Молодим спеціалістам та вчителям ІІ кваліфікаційної категорії писати власний конспект уроку, щоб розвиватися у професії.

1.5.          Створювати ситуацію успіху учнів під час оцінювання на основі індивідуального чи диференційованого підходів.

1.6.          На уроках використовувати різнорівневі завдання з комунікативною метою, які передбачають диференційоване навчання, що сприяє розвиткові індивідуальних нахилів, здібностей учнів, розширенню їхніх пізнавальних і креативних можливостей.

1.7.           

2.                  Керівникам методичних об`єднань

2.1.          Відпрацювати Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з кожного предмету.

2.2.          Проаналізувати відкриті уроки вчителів кожного методичного об єднання.

3.                  Заступнику директора з НВР М якішевій Г.Н.

3.1.          Розробити алгоритм складання календарного плану на навчальний рік

                                     ( до 20.08.2015 року)

3.2.          На інструктивно – методичну нараду підготовити питання щодо оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках фізичної культури.

                                   ( на 02.03.2015 р.)


Добавил: Tatyana_Vladimirovna |
Просмотров: 560 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]