Приветствую Вас, Гость
Главная » Статьи » Мои статьи

Порядок організації інклюзивного навчання в закладі загальної середньої освіти ( затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 8

Порядок організації інклюзивного навчання

в закладі загальної середньої освіти ( затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 № 872)

 

Відкриваємо клас з інклюзивним навчанням

 

Батькам на замітку

 

Ознайомлюються з порядком зарахування до навчального закладу, його статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, що регламентують навчально-виховний процес (п. 21 Положення).

Отримують рекомендації психолого-медико-педагогічної консультації щодо програми, форм і методів навчання та здійснення корекційно-розвивальної роботи, соціально-трудової реабілітації та витяг з протоколу засідання психолого-медико-педагогічної консультації з відповідним висновком і рекомендаціями (ПМПК, 4.3, 4.4 Положення про центральну та республіканську (Автономна Республіка Крим), обласні, Київську та Севастопольську міські, районні (міські) психолого-медико-педагогічні консультації, затвердженого наказом МОН і АПН від 07.07.2004 № 569/38.

 

Висновок ПМПК має рекомендаційний характер.

 

Беруть участь у засіданні шкільної групи фахівців індивідуального супроводу дитини з метою обговорення динаміки розвитку учня та планування роботи з ним.

Подають для зарахування дитини до навчального закладу такі документи:
• заява;
• копія свідоцтва про народження дитини;

• медична довідка встановленого зразка;

• особова справа (крім дітей, які вступають до першого класу); до навчального закладу III ступеня — документ про відповідний рівень освіти (п. 22 Положення).

Адміністрація

Категория: Мои статьи | Добавил: Tatyana_Vladimirovna (02.10.2018)
Просмотров: 259 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]