Главная » Статьи » Мои статьи |
Рішення батьківської конференції Від 28.08.2018 р. Педагогічному колективу школи і надалі працювати над вихованням кращих якостей у дітей. На наступний навчальний рік враховувати пріоритетними в роботі учнівського самоврядування : -громадсько-патріотичне, лідерське, морально-правове виховання; -сприяти створенню умов для розвитку життєвої компетенції та відповідальності школяра; -обновляти і розвивати єдину систему класного учнівського самоврядування; -надавати методичну та організаційну підтримку для реалізації соціально-важливих проектів в житті учнівського самоврядування; -класним керівникам звернути увагу на активність учнів у підготовці та проведенні загальношкільних та класних заходів.Увагу приділяти учням пільгових категорій. .Залучати учнів до усвідомлення і систематичної участі у вирішенні питань класу та школи. Аналіз результатів навчально- виховної роботи за 2017/2018 навчальний рік продемонстрував наступне: - навчально-виховний процес має тенденцію до розвитку; - діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення навчально-виховного процесу та підвищення його ефективності; - школа підтримує свій позитивний імідж; - створюються умови для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, здібностей, потреб учнів; - покращилось інформаційно-методичне забезпечення; - методична робота сприяє втіленню педагогічних інноваційних технологій; - забезпечено психолого-педагогічний супровід навчально-виховного процесу. Є питання , які потребують розв'язання: - підвищення якості освітніх послуг; - мотивація і компетентнісний підхід до участі випускників у ЗНО; - підвищення результативності роботи з обдарованими дітьми; - активне використання комп’ютерних методичних комплексів; - покращення матеріально-технічної бази навчальних кабінетів. Пріоритетними напрямками розвитку освіти на 2018/2019 навчальний рік є: - забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб держави; - діяльність педагогічного колективу школи щодо реалізації методичної проблеми; - забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів; - реалізація принципу наступності у розвитку дошкільної, загальної освіти у зв’язку із запровадженням Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти; - впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні; Завдання перед школою у світлі реалізації нових освітніх реформ: - зміцнення матеріально-технічної бази; - 100% забезпечення виконання Постанови Кабінету Міністрів України ” Про затвердження інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку” від 12.04.2000№646; - поліпшення стану здоров’я учасників навчально- виховного процесу; створення належних санітарно-гігєнічних умови для навчання дітей; - підвищення рівня психолого-педагогічної культури учасників освітнього процесу, забезпечення психолого-педагогічного супроводу соціалізації учнів різного віку; - розширення рольового простору кожної дитини за рахунок її включення у систему суспільно корисних справ, шкільного самоврядування, педагогічно вмотивованих доручень; - використання методів педагогічної корекції для вирішення актуальних проблем виховання та реалізації індивідуального підходу до учнів; - Використання інноваційних технологій навчання з метою стимулювання самоосвіти, самовдосконалення та посилення соціальної компетентності учнів через участь у проектах. - сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів; - створення умов для педагогів-початківців з метою адаптації до навчально-виховного процесу; - активізація роботи щодо охоплення дітей позашкільною освітою з урахуванням особливих потреб учнів пільгових категорій та підлітків девіантної поведінки; - формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного міста; - посилення контролю за викладанням предмета «Захист Вітчизни», сприяння формуванню знань старшокласників про задачі Збройних сил України, цивільного захисту; - розвиток соціального партнерства навчального закладу з іншими навчальними закладами , громадськими організаціями щодо розвитку обдарованості учнівської молоді; - соціальний захист дітей та створення оптимальних умов для навчання обдарованої молоді; - сприяння життєвому і професійному самовизначенню учнів через впровадження ріхних форм організації профорієнтаційної роботи та різних форм навчання; - оптимізація співпраці педагогів та батьків школи; | |
Просмотров: 225 | |
Всего комментариев: 0 | |